piątek, 20 maja 2011

...

Cześć z tej strony Asia (moja213) myślę, że już większość i tak wie jak mam na imię. Dzisiaj, już nic nie pisałam bo większość zostało już dodane.Ale żeby nie przydłużać.Co do tych stylizacji.W TYM TYGODNIU  RUSZAMY ! Tak wzięłam się i w tym tygodniu  zrobię swoją pierwszą stylizację oczywiście mam nadzieję, że Oliwia (olixa05) też coś przygotuję.Już ładuje aparat i przeglądam szafę ;) Oczywiście nie będzie to nic wielkiego bo dopiero zaczynam ale tak źle nie będzie.A może wy macie jakieś pomysły ? Jeśli tak to przysyłajcie swoje stylizacje ! Oczywiście będą za nie także nagrody i bd je umieszczać na naszej nowej zakładce ;)

I proszę na razie swoje komentarze zostawcie dla siebie.I mam nadzieję, że tak nie zareagujecie na nasze stylizacje  xd ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz