środa, 19 stycznia 2011

Wywiad !


Udało mi się przeprowadzić krótki wywiad z drugą właścicielką bloga stardoll i my , Alex.Hall1995
Czerwony to ja (Olixa05)
Czarny to Alex.Hall1995
__________________________________________________

Gdzie poznałaś stardoll ?

Przyjaciółka mi pokazała.

Jak zostałaś redaktorką bloga stardoll i my?

Szukałam bloga na którym mogłabym zdobyć doświadczenie, ponieważ założyłam własnego ale po prostu nie byłam doświadczona. Przyjaźniłam się już wtedy z Gabi i przyjęła mnie.

A jak rozwijał się wasz blog na początku ?

Stardoll i my? Został założony już dawno. Gabi Go założyła. Ja Jej wtedy nie znałam. Ale wiem, że na początku nie był specjalnie popularny, Gabi zdobywała popularność krok po kroku.
Co najbardziej lubisz na stardoll ?

Hmm, trudne pytanie . Wiem. To, że często mogę widzieć w sklepach projekty sławnych projektantów ze świata mody.
Mogę je mieć przynajmniej wirtualnie

Jaka jest twoja ulubiona marka ?

W sumie nie mam ulubionej ale ostatnio uwielbiam Cavalliego

Dziękuję za wywiad ;]

Dziękuję
 

Wywiad przeprowadziła Olixa05

1 komentarz: