czwartek, 27 stycznia 2011

Wyniki Mini Konkursów!




Oto wyniki mini konkursów!!!!
1.Mini Konkurs-Domcia518- nie jesteś SS ani ja xd.Więc wybierz sobie jaką chcesz reklamę^^

2.Mini Konkurs: niebieskolia -jeśli jesteś SS to wygrywasz 5sd ^^ A jeśli nie to samo co Domcia518

3.Mini Konkurs: ToJaKarola-nie jesteś SS ani ja xd.Więc wybierz sobie jaką chcesz reklamę^^

4.Mini Konkurs-hannah0853-nie jesteś SS ani ja xd.Więc wybierz sobie jaką chcesz reklamę^^

PS:W komentarzu lub pod postem wybierzcie sobie nagrody :)

2 komentarze:

  1. Ja chcę reklamę: z prośbą o głos na CG ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała reklamę w poście 2 razy, z tym, że raz reklama mojego konta, a raz Coonie.44 . Mogę .??
    Bo tam w cenniku relkam jest napisany taki wariant, że 'reklama w poście 2 razy' .
    I tak w ogóle to dzięki ;)

    Domcia518

    OdpowiedzUsuń